Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zajímalo by mě, jestli bere prezidentský plat už od voleb, nebo zda si cestu do Mnichova hradil z úspor.

0 5
možnosti

Fakt vás zajímá taková, promiňte, hloupost?

8 0
možnosti

Už pod předchozím článkem jsem vás varoval kvůli tomu, že jste mě vyděsil k smrti z pomyšlení, že mi váš článek bude chodit řetězovou poštou. A vy si pořád koledujete. Jen počkejte, za to vás zavřou až z.... Hm, jakou barvu mohu korektně použít, aby naopak nezavřeli mě? ... ... Aha - až zběláte! ;-O

3 0
možnosti

jak si vlastne dovolil pan Pavel vyhrat, ze?

dobre napsany, karma

10 0
možnosti

A lhaní vládnich představitelů se vám líbí jak.pokud se nepletu Babišovi jste vyčítal lhaní....

3 6
možnosti
Foto

Pane Břízo, dala jsem Vám karmu, už i proto, že jste se jako mladá muž vyjádřil. Mám dojem, že spousta mladá lidí tohoto pána volila podle toho, jak jim ho prezentoval média. Dali na masivní reklamu - i na jeho aktuálně o vylepšený vzhled. Va obrazovkách televizních obrazovkách vypadal vyšší a urostlejší. (To kameramani dovedou). Všimla si toho i jedna studentka ze střední školy, kterou budoucí prezident P.P. navštívil. ( Bylo to tv - reportáži). To on opravdu neví, že dokud nebyl řádně inaugurován do fuk českého prezidenta, nemůže jako prezident ČR v zahraničí vystupovat? ?Občané si ho zvolili, však si toho ještě za pšt let užije... Děkuji Vám, pab ne Břízo, za Váš názor. R^

1 7
možnosti

Drzost je ještě pár dní na Hradě !

2 2
možnosti

Mno, když ještě USA držely pohromadě, tak nově zvolený prezident a jeho lidi se podobných aktivit zdržovali, aby nevzniklo podezření z porušení Logan Act (zákon o neautorizovaném vyjednávání s cizími mocnostmi). Podobná zdrženlivost je základem každého právního řádu. Tam kde každý dělá všechno co je mu dovoleno mají do týdne občanskou válku

5 1
možnosti

Dobrá připomínka. Tedy až na to strašení občanskou válkou.

Logan Act jsem prostudoval, ty případy mi připadají dost odlišné. Můžete mi sdělit, čím konkrétně se Petr Pavel provinil? Já jsem své argumenty uvedl. Na konferenci byl pozván. Všichni věděli, že tam jede. Pavel netvrdí, že je prezident a všichni vědí, že ještě není ve funkci, má to na jmenovce (seznam účastníků je veřejný). Podal si ruku k Macronem, to si tam s ním jistě podal kde kdo. Macron byl určitě také rád, že jej vidí. Psal to na Twitter, kde o něm nemluví, jako o prezidentovi. Pavel tam nebyl poprvé, jezdil tam už ve své funkci v NATO, on ty lidi tedy zná. Novináři se Pavla opakovaně ptají, zda nepřekračuje své pravomoce, když je tak aktivní ještě před inaugurací, a on odpovídá pokaždé stejně: že zatím nic nepodepisuje a o ničem nerozhoduje. O této konferenci také mluvil v předstihu tak, že schůzky jsou seznamovací.

Na vás mám dotazy:

1) Prosím sdělte konkrétní obvinění. Tady píšete vágně, že se jedná o podobné aktivity, a píšete o americkém zákonu, který se na nás nevztahuje. Můžete laskavě říct, kde přesně Pavel něco porušil?

2) Prosím vysvětlete, jak přesně vyvolá občanskou válku to, že Pavel navštíví konferenci a podá si ruku s Macronem?

3) Já ve svém články dezoláty obviňuji z toho, že dělají z komára velblouda. Neděláte svým komentářem totéž?

Děkuji

9 0
možnosti

Vážený pane Břízo, pokud jste to nemyslel ironicky, tak jste cvok.

3 1
možnosti

On to žel myslí ironicky, protože jím je.

3 2
možnosti

Je to zkrátka aktivní důchodce...

1 0
možnosti
Foto

Přesně tak. Petr i Pavel by měli jen sedět u dveří ke korunovačním klenotům, zírat na jeden ze sedmi zámků a čekat, až k němu dostane klíč. Pokud jej ovšem Miloš neprohrál v kartách s Ovčáčkem... Karma.

14 4
možnosti
  • Počet článků 51
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1649x
Nikdy nelituji toho, co jsem udělal, ale toho, co jsem neudělal.

Seznam rubrik