Diskuse

Prokrastinace

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MS

Bez prokrastinace bych nemohl fungovat. Dokud to jenom jde, odkládám úkoly na nejzašší možný termín. Jsem schopen hrát na PC hloupoučké hry, zatímco mi ubíhá drahocenný čas. Ovšem v okamžiku, kdy hrozící průšvih začíná nabývat reálných hodnot, zmobilizuju všechnu energii a v potu tváře (a za šílených nervů) všechno stihnu. A v tom stressu mi to kupodivu i lépe a hlavně rychleji myslí. :-)

0 0
možnosti
MI

M59a18r56t82i35n 86I28g53u31e

23. 4. 2013 14:38

Ale zase byste byl prokrastinačním expertem, což pro hloupost lidskou zní mnohem tajemněji než např. prohlášení že všechno odkládáte na později ..a co je tajemné, lze dráze prodat.:-)

0 0
možnosti
MI

M81a79r44t64i14n 56I46g52u81e

23. 4. 2013 14:39

..a tohle mělo být v reakcích Jaroslava Mikuly ..:-(

0 0
možnosti
LM

Aha, takže mám doma velkého, unaveného a velmi lenivého slona :-/ Budu s tím muset něco udělat. Dík za pomoc při prozření :-)

0 0
možnosti
JM

Tak tou leností či prokrastinací netrpím. Ale chápu, že kdybych si měl dělat každý den všechny ty plány, o kterých píšete a k tomu ještě ta kolečka a křížky, tak to by mě fakt dost unavilo a dělat něco užitečného by se mi už pak nechtělo. ;-D

1 0
možnosti
IH

Jo, tak tady je odbornými výrazy řečeno, co normálně dělám/nedělám o víkendech. Když dlouho spím, nechce se mi do ničeho a den proflákám. Když se vzbudím brzo, jde to ráz na ráz, jedna práce za druhou a fakt to pěkně odsejpá. O plánování v práci ani nemluvím, dělám to skoro stejně - papírek se seznamem, jediný rozdíl je, že nehodnotím  "velikost" úkolu. Jen si prostě před popisem úkolu udělám "-", když ho splním, je z toho "+". A snažím se, aby těch mínusů na druhý den moc nezbylo. Druhá směna doma nevyžaduje papírové plánování úkolů, většinou je nosím v hlavě a stejně se pořadí různě mění podle situace ostatních členů domácnosti. Důležité je se z toho nehroutit, protože nejde o život :-).

2 0
možnosti
  • Počet článků 51
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1649x
Nikdy nelituji toho, co jsem udělal, ale toho, co jsem neudělal.

Seznam rubrik