Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Samozřejmě, vždyť je ve vládě ministr Válek.

0 0
možnosti

Dobře Vy! Chutný a lehce stravitelný blábol. Mohu to rychle řetězit a přeposílat, než nás vypnou?

Majerová a podobní, samozřejmě s Andrejem v čele, se rozhodli dostat k volbám i dezoláty z výčepů. Dycky Most! Střízlivé nás nedostanou.

0 0
možnosti

Neeeee! A na vás taky podám trestní oznámení, jestli se mi tento blog dostane do řetězové pošty! ;-€

0 0
možnosti

Ne, nechci vám poslat žádný peníz. Naopak budu požadovat peníz po vás za promeškanou práci. Marně totiž dumám nad tím, jak se mohou vejít do injekčních stříkaček právě ty čipy, které v době covidu chyběly. Tak se připravte, že budete čelit trestnímu oznámení za způsobenou škodu, kterou jste mi způsobil tím, že jste způsobil, že jsem přestal kvůli vám pracovat a zcela marně jsem přemýšlel. ;-O

1 0
možnosti

To jste nepochopil, vy máte vypnout přemýšlení a místo toho prostě akceptovat všechny bláboly, které na internetu najdete. A pak ty bláboly šířit dál.

0 0
možnosti
Foto

Na vás čipy zafungovaly.

3 0
možnosti
Foto

A k blogu ještě výrok klasika:

Být dnes idiotem je velmi složité neb konkurence je obrovská.

7 0
možnosti
Foto

A historie se opakuje. Za II.ww Amerika hrnula stovky tun na území bývalé SSSR, no a dnes činí spolu s dalšími totéž.:-)

4 0
možnosti

Vidím, že jste na mé blábolení volně navázal. Máte mou plnou podporu ;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 51
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1649x
Nikdy nelituji toho, co jsem udělal, ale toho, co jsem neudělal.

Seznam rubrik