Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LC

To bych rád věděl, kde jste tyto myšlénky a názory posbíral. Napadá mě, že jedině doma, protože těžko se vám budou cizí senioři svěřovat. Tak těm doma udělejte pořádné politické školení, aby se srovnali do lajny.

2 0
možnosti
PB

Stačí číst komentáře na Novinkách ;-)

1 0
možnosti
EH

Je už dávno po volbách a pořád se kope do poražených voličů?

Cítíte se jako lepší lidi? Zaplesalo srdíčko a sebevědomí je o trošku výše, když se srovnáte s tím nejspodnějším v republice? S chovanci Jedličkova ústavu by to možná bylo ještě údernější. :-P

PS: Každopádně lidé, kterými pohrdáte, mají volební hlas o stejné síle, a dokud funguje demokracie, nic se na tom nezmění.

3 3
možnosti
PB

Máte pravdu, paní Evo, dokud bude pan Babiš v politice, můj hlas má taky jistej. Mě je jedno, že na něj hážou špínu. Všeci lžou, jen von mluví pravdu. Všeci se proti němu spikli, to je hrozné, nedaj mu pokoj. Dyť von už odešel. Von teda zůstal předseda, takže jen na voko. Ale to se rozumí, von to tak říkal: "já neodstúpím nikdy, to si zapamatujtě".

7 0
možnosti
JZ

Zasloužená karma :-)R^

5 1
možnosti
Foto

Nedá se tomu moc smát, protože je celkem jisté, že tyto koncentrované úvahy jsou v mnohých hlavách.

Vám karma.

7 0
možnosti
JK

Dost dobrý. Opravdu pobavilo. Smutné ovšem je, kolik takových lidí se zde pohybuje, vážně tomu věří a navíc má volební právo. Velká karma.R^

9 0
možnosti
SL

Já se jim nedivím. Vždyť byli masírováni 60let od rána do večera a na těch jednodušších to muselo zanechat stopu ;-(.

Goebels za 10 let taky stihl hodně lidí zblbnout :-P.

A volební právo mít musí (bylo by to k nim nespravedlivé). Kdo ví, jak na tom budeme my v 80ti nebo 90ti ...

Třeba se z nás stanou "věřící" (nějaká sekta nám pomůže uvěřit) .

3 0
možnosti
  • Počet článků 51
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1649x
Nikdy nelituji toho, co jsem udělal, ale toho, co jsem neudělal.

Seznam rubrik