Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Vy to máte těžké - vybrat si ze dvou komunistů.

Já to mám jednodušší - volil jsem chartistu.

Ten ale získal jen necelý čtvrtmilion hlasů, takže do druhého kola nepostoupil.

Takže já už chodit volit nemusím.

Ledaže bych tam vhodil lístek "None of the above"...

0 0
možnosti

Já komunistickou minulost neřeším, to mi nevadí ani u jednoho. Hlavní důvod je ten, že nemám sebemenší pocit, že by minulost před 30 lety mohla mít jakýkoli vliv na funkci dnes. Proto volím podle hodnot, které oba prezentují tady a teď.

0 1
možnosti

Paní Jahodová, zažil jsem komunismus i vojnu v tomto režimu. I mezi lampasáky byli inteligentní lidé, hodně málo ale byli. Generál Pavel mezi ně určitě patřil, soudě z jeho kariéry a vystupování. Rozvědčíkem určitě nebyl neb to nestihl. A oči, z jeho očí na čtu klid a rozvahu. Zato z očí Babiše, při jeho vystoupeních, kouká čiré zlo. To si nemyslím sám, ale potvrdili mi to i další lidé. Takže asi tak.

4 1
možnosti

Hodně mladý a naivní. Volit 2 vojáky, komunisty může člověk, který je nepocítil na vlastní kůži. Člověk, co převléká kabáty podle toho kam vítr fouká, je člověk nedůvěryhodný. Kam se bude jak korouhvička točit nyní? Manželka pilitruk. To byla pro normální vojáky nejhorší šarže. Toto má nás reprezentovat? Vždyť budeme celému světu pro smích. Nezachrání je ani figura manekýna. A když se na něj podíváte, má zlé oči. Je vidět, že výcvik na špeha absolvoval za velmi dobrou.

1 6
možnosti

Zasloužená karma :-)R^

8 0
možnosti

"Prezident by měl být v republice největší autorita, ten největší alfa-samec. Když prezident mluví, tak by ostatní měli sedět tiše, protože mluví osobnost."

Opravdu to má být takto?

Pan Břízo, zajímalo by mne, proč píšete blogy a diskutujete. Opravdu.

2 1
možnosti

Protoze me to bavi ;)

1 0
možnosti
Foto

Dobrý blog. Souhlasím s ním.

3 0
možnosti
Foto

K poslednímu odstavci - nevidím na tom nic špatného, když se prezident vymezuje vůči vládě, např. na Slovensku to tak měli dlouho, že prezident Kiska byl v opozici vůči Ficově vládě.

Obvykle "demokraté",co si nepřejí přímou volbu, tak tvrdí, že prezident je odpovědný parlamentu a tedy i vládě neboli v překladu říkají, že prezident má být poslušnou loutkou.

3 0
možnosti

Neřekl jsem, že jí má být odpovědný, a to ostatně Pavel ani není. To je jen fáma, kterou tady rozdmýchává Babiš, bez důkazu. Pokud já podpořím vás, znamená to, že jste mi odpovědný? To je logika ;-)

Jinak kromě toho máte ale pravdu. Ačkoli volím, nejsem úplně nadšený z přímé volby. Ale když říkám, že prezident nemá být opozicí, tak ani neříkám, že by měl být její loutkou. Ono je to totiž vlastně jedno. Ani Babiš by nemohl být opozicí, protože i s Babišem si vláda bude dělat věci po svém. Babiš nemůže vetovat zákony, protože oni mu to veto následně vždy přehlasují, hlasů mají dost. Prezident nemá na vládu reálně žádnou páku. Role prezidenta je spíše symbolická, ale opozicí být nemůže, nemá na to nástroje. To se jen tak Babiš snaží lidem namluvit. Je to zhruba totéž, jako že se teď snaží shodit vládu... je to jen blamáž, všichni předem vědí, že to neprojde, protože prostě nemají hlasy. A je to podobná lež, jako by ani Bašta vládu nemohl odvolat. Prostě se Vás snaží opít rohlíkem, nic víc, nic méně.

A ono je to vlastně naopak. Dejme tomu, že by Babiš vyhrál. A až příští volby vyhraje ANO, tak Babiš bude sedět i na hradě, i v Parlamentu. A kde bude ta vaše opozice, po které voláte? ;-)

0 0
možnosti

"Jak má naši zemi vést někdo, za koho (jeho slovy) rozhoduje jeho podřízená?" Jen jsem letmo prolétnul, ale co je na tom divného? Babiš je poslední dobou celkem slušně vytíženej, tak proč by mu část povinností někdo neorganizoval. Počkejte až se oženíte, jak Vás bude manželka ve všem možném řídit, a to ani nebudete muset kandidovat.:-)

7 3
možnosti
Foto

Pan předseda je skutečně slušně vytíženej. Účast na jednáních sněmovny, kde si jej všichni platíme? S bídou 20%...

Je třeba se jej zeptat, co by dělal se svým zaměstnancem, který by za celý plat chodil do práce jen ve středu...

Odpovězte si sám.

10 0
možnosti
  • Počet článků 51
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1649x
Nikdy nelituji toho, co jsem udělal, ale toho, co jsem neudělal.

Seznam rubrik