Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Klasická ukázka úpadku kultury a společnosti - pod honosnými slovy se prosazuje názor, aby forma byla důležitější než obsah. Nutit lidi aby se vyjadřovali tak jak to vyhovuje ostatním, aby skrývali jací skutečně jsou. Hlavně otevřenost nahradit korektností a přesvědčit lidi, že je to lepší... Rv

0 0
možnosti

Obsah je důležitější, než forma, to nepopírám.

Jen říkám, že na formu se zapomíná úplně, a že je to škoda.

Pokud jde o obsah, k tomu se vrátím v některém dalším příspěvku.

0 0
možnosti

A okopíruji sem vstup jinde. To jen abyste snad pochopil, kde je lež a kde ne.

Víte, pane Smutný, tohle není dobrý text. Je důsledkem způsobu vulgárního vyrovnání s minulostí. Přesně to popisoval ve svých blozích Václav Žák.

Například tady - https://blog.aktualne.cz/blogy/vaclav-zak.php?itemid=37140

Stran účelovosti lustračního zákona nemajícího v samé podstatě nic společného s demokracií. https://blog.aktualne.cz/blogy/vaclav-zak.php?itemid=21634

Za připomínku stojí i Babiš v roce 2010 - https://blog.aktualne.cz/blogy/vaclav-zak.php?itemid=14491

Mimochodem, zkuste si pročíst verdikty všech soudů, jimiž Babiš prošel na Slovensku stran jeho záznamu jako agenta STB. Jakkoli to byly verdikty nepravomocně díky slovenskému ústavnímu soudu a neuvěřitelném důvodu zrušení všech předchozích rozsudků, jenž se merita věci nedotýkal. A tak tu lež o agentu „Burešovi“ stále koluje. Lenost přečíst si je těch, kteří ji s takovou nonšalancí vyslovují je obdivuhodná a pro ně příznačná. Plně o nich vše vypovídá.

Ti, kteří nastolili tento způsob vyrovnávání se s minulostí dodnes ve volební kampani sklízejí, co zaseli. a sklízet se bude obdobně asi ještě hodně dlouho I v podobných textech na internetu.

0 2
možnosti

Proč si myslíte, že mě zajímají Babišovy pohádky? To, co tady předvádíte, to je typický whataboutismus. Klidně si najděte, co to znamená ;-)

Proč si myslíte, že má pro mě nějaký význam, zda Babiš byl, nebo nebyl členem StB? To mnoho lidí řeší, ale mi to je úplně jedno, stejně jako je mi jedno Pavlova role před 89'. O tom asi brzy napíšu článeček. Buďte ve střehu ;-)

Stejně mi je jedno třeba Čapí hnízdo, jsem vlastně rád, jak to dopadlo. Ukazuje to na nezávislost českého soudnictví, a já jsem za to rád. Zdůvodnění jsem slyšel, připadá mi smysluplné a souhlasím s ním.

Důvody, proč bych volil skoro kohokoli proti Babišovi, jsou jen dva: 1) Babiš je v obrovském střetu zájmů díky velikosti svého holdingu, 2) Babiš je manipulátor, pokrytec, alibista, lhář, podrazák, křivák, chová se příšerně a je mi z něj na blití. Vámi uvedené argumenty s tím nemají co vůbec co dělat.

0 0
možnosti

Jen abyste věděl, co chcete volit. Diskutovat s Vámi už nechci.

https://www.youtube.com/watch?v=mrujrUfQaOU

0 2
možnosti

A mimochodem. Pokud novináři nejsou sto dát lidem informace, lidé se rozhodují emocionálně a proto pak i ona kultura, o níž píšete. Jen tak lze získávat pak voliče. Dokonce i prázdnou slušností. Prázdnou hezkou slupkou.

0 2
možnosti

I opačný názor lze říct slušně. Jen někteří toho zřejmě nejsou schopni.

Opakovaně zmiňujete prázdnou slupku. Co to má být? Tím chcete říct, že Pavel nemá žádný radikální program? Budete se divit, ale mi to vyhovuje. Chci prezidenta, který nebude křikloun a bude raději respektovat to, že jsme hlavně parlamentní demokracie a že prezident nemá žádnou exekutivní moc. Chce být hlavně reprezentativní a chce podporovat vládu, ať je jakákoli.

Vy se tady tváříte, jako nejchytřejší diskutér. Napadlo vás, že by pro Babiše vlastně bylo super, kdyby nevyhrál? Babiš dříve říkal, aby jej volila i opozice, protože se jej zbavíme, on pak logicky nemůže vést ANO do dalších parlamentních voleb. To lze i obrátit – pokud Babiš prohraje, tak pravděpodobně ANO povede a volby vyhraje. A hádejte proč. Protože s Fialovou vládou jsou nespokojeni i ti, kteří ji volili, včetně mě. Já jsem dost pravicově orientovaný a volil jsem uskupení, které slibovalo pravicovější politiku, než předvádělo ANO. Ale dočkal jsem se levicového chování. Politika ODS je nikde, předvolební sliby jsou zapomenuty. Jsem zklamaný, ale nikdo jiný tady už není. Koho mám volit? Svobodné? Trikoloru? Pro voliče s podobným smýšlením, jako jsem já, my jsme v koncích.

Moje predikce je, že Babiš prohraje volbu na prezidenta. Ale následující parlamentní volby zase vyhraje a opět bude předseda vlády. A já budu velmi nešťastný. Vám to přeju, vy si to očividně přejete.

Česká republika půjde do kytek. Já musím šetřit, protože na důchody pak už opravdu nebude. Leda že by za lidi už makali roboti a uměla inteligence, což je klidně možné. No, a nebo bude jaderná apokalypsa, a tím se vše vyřeší.

1 0
možnosti

Proč Miloš Zeman neplival na novináře? Protože novináři jacíkoli nemají tušení nic o ekonomice, nemají nejmenší tušení, co se ve světě děje. Pročež ani nemohou zprostředkovat skutečné informace. Nemají potuchy, co je to skutečné právo. Ale rozumí "hodnotám". Musím s smát výrokům generála, kterak bude nezávislý na vládě. a když se mu něco nebude líbit, že to řekne. Totéž, co u těch ctěných novinářů a toho orloje politologů, které může od minuty suplovat kdokoli. V ekonomice bude někdo generálovi radit, netuší o ní vůbec nic. Takže ho bude "vodit" onen poradce, který na tom je stejně. Zjistěte si, kdo to je a kým je placen. Ta obhajoba evropských a transatlantických hodnot říká naprosto vše. Paní Nerudová, což Vám asi uniklo, to sdělila v jednoduché větě, ona se bude řídit podle toho, co bude chtít EU a transatlantický spojenec. Drtivá většina voličů pana generála i paní Nerudové absolutně netuší, že volí jen prázdnou skořápku Kena a prázdnou korupční tvář Barbie, pouhých obhájců oněch pravých evropských hodnot či hodnot transatlantických. Většina vůbec netuší, co tyto hodnoty dnes představuje. S tou slušností a neslušností máte samozřejmě pravdu. Vulgární slůvka o nikom vlastně vůbec nic neříkají v té podstatě. A čemu všemu dnes lidé věří v podobě narativů? Je to vlastně neuvěřitelné, jakkoli to mají před očima. Včetně toho, kde a kdo je vlastně dezinformátorem. Bez informací je holt leckdo tvrdit neuvěřitelné věci.:-)

1 9
možnosti

Novináři nemusí věcem rozumět, protože reprodukují přesně to, co řekl daný politik, včetně Zemana. Zeman nemá rád novináře, ale je slyšet právě kvůli nim. Novináři mu dávají prostor. Dají prostor koalici i opozici a je jen jejich věc, co vlastně řeknou. Dali prostor Baštovi, aby blábolil ty své nesmysly. Dali prostor i Babišovi a je jen jeho problém, že toho nevyužil. Od médií se distancuje, přitom média má určitě rád, když si je kupuje.

Prezident nemusí rozumět ekonomice, protože neřídí ekonomiku. Nespadá to do jeho kompetence. Nijak ekonomiku neovlivňuje, kromě jmenování členů rady ČNB. To ale neznamená, že přímo prezident bude následně o něčem rozhodovat.

To jsou jen takové dva omyly na vaší straně. Jinak tam žádnou nosnou myšlenku nevidím, jen napadání Pavla a Nerudové. Víte, dokonce i kdybyste měl pravdu a Pavel byl pouze poskokem vlády Petra Fialy, tak je mi to jedno a volím ho. On totiž ze své pozice nezmůže prakticky nic, co by Fiala momentálně nedokázal i bez něj. Fiala klidně jezdí na Ukrajinu a jedná s dalšími státníky i bez našeho prezidenta. Prezident je u nás hlavně reprezentativní pozice. A Pavel prostě umí reprezentovat mnohem lépe, než ten druhý.

3 0
možnosti

Když si odmyslím co Zeman říká, tak jeho projev a čeština byla vynikající.

3 0
možnosti

Akorát se to musí 2× zrychlit, aby to bylo snesitelné. Obvykle mluví tak pomalu, že na konci věty už jsem zapomněl, o čem mluvil na začátku.

1 0
možnosti

Může to být i naopak - Okamura staví čistě na napadání a sprostotě a ničem jiném a svých 10% má dlouhodobě jistých.

4 0
možnosti

Nemyslím si, že to má jisté. Právě v tento okamžik Babiš hlásá úplně totéž a bere mu tím voliče. Sice jde "jen" o prezidentskou kampaň, ale Okamura nemůže vědět, že to takto nebude dlouhodobě a že si ANO nepřetáhne jeho voliče na svou stranu díky tomu, že bude hlásat úplně stejné krávoviny, jako on.

1 1
možnosti

Souhlas, přesto však činy jsou to, co přetrvá. Nikdo neřekne o Putinovi "Napadl Ukrajinu, ale hezky se vyjadřoval k novinářům."

Hulvát Zeman ukázal, že má srdce na správném místě. Hulvát Churchill porazil slušňáka Hitlera.

Teď máme volbu mezi dvěma komouši. Jeden spustí hnojomet, ale nezapomene na slušné oslovení. Druhý se vyjadřuje sofistikovaně, ale neznalostí nebo arogancí pasuje bývalou rektorku na účetní.

Oba ještě mají na čem zapracovat.

1 9
možnosti

Neznalost a aroganci jsem viděl, jak byl Babiš v té základní škole a děti se ho ptaly.

8 0
možnosti
  • Počet článků 51
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1649x
Nikdy nelituji toho, co jsem udělal, ale toho, co jsem neudělal.

Seznam rubrik