Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Já taky občas něco ztratím, ale jedna mě mrzela nejvíc. Cestovali jsme vloni po Mauriciu a Reunionu a já při výletě po posledně jmenovaném ostrově zapomněla kameru v autě. Byl to jediný výlet s místní ck tak jsme ani nečekali, že se nám vrátí. Ztráta byla ke konci pobytu, já jsem byla hrozně nešťastná bylo na mi natočeno  spousta krásného. Jaké bylo naše překvapení, když nám ji v té malé cestovce vrátili. Tak jsme je pochopitelně odměnili, vůbec jsme za to peněz nelitovali.

Tak jsem si myslela, že už nic jiného mě nemůže potkat.. no a při příletu do Prahy na nás čekali známí a my  pochopitelně šťastni ze shledání a že  jsme  vpořádku  doma. A v tom jásání jsem při nakládaní všech zavazadel do auta  v té tmě / bylo to ve dvě v noci /  zapomněla kameru před letištěm na zemi. Dva dny jsem to obrečela , ne ze ztráty nové kamery, ale z toho v ní natočeného. Tyhle ostrovy je místo kam už se nepodíváme. Trochu jsem doufala, že ten kdo jí najde nám třeba pošle kartu, vzal čert kameru , v taštičce s ní  totiž byly i  naše očkovací průkazy a několik  adres našich známých, kterým posíláme pohledy z cest.  Možná ještě rok jsem si říkala že ta karta je dotyčnému k ničemu a třeba se u někoho objeví ve schránce .

Nakonec si stejně říkáme že jsou daleko horší ztráty .

0 0
možnosti
  • Počet článků 51
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1649x
Nikdy nelituji toho, co jsem udělal, ale toho, co jsem neudělal.

Seznam rubrik