Diskuse

Záhadná nemoc simulanta

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VTK

Více takových Kožených

9. 12. 2011 0:19
Pokud se to smíchá s depresí

je to invalidizující. Věk kolem 30 je nejčastější věk propuknutí choroby. Tělo likviduje serotonin, základní hormon pro správnou funkci neurotransmiterů v mozku a správnou rovnováhu mezi sympatikem a parasympatikem. Je to nevyléčitelné.

0 0
možnosti
PB

petr.briza

23. 12. 2011 9:05
Re: Pokud se to smíchá s depresí

To bych zdaleka netvrdil. Serotonin se nejen likviduje, ale také vytváří. Kdyby to tak nebylo, nefungovaly by antidepresiva SSRI.

0 0
možnosti
JB

pafffka.obet.kroupova.bonzovani

8. 12. 2011 20:38
Skvěle popsáno.

Po prvních dvou odstavcích jsem tušil "diagnózu". Znám velmi dobře a držím palec. R^

1 0
možnosti
F

fk2011

8. 12. 2011 20:13
Mám to taky

Panickou atakou trpím již dlouho,všem postiženým držím palce,aby se z toho dostali,protože kdo to zažil ví,že to není k životu.U mne stejné projevy,ale je fakt,že jsem prodělal infarkt řešený directem.Po infarktu mne panická ataka téměř vyřadila z normálního života,ale jsem v péči příslušných lékařů a už teď cítím,že se to lepší.

0 0
možnosti
PP

Peregrina

8. 12. 2011 19:57
Panickou poruchou

trpím deset let a vím, co to je za svinstvo....a úplně se poznávám v tomhle martyriu vyšetření, které jsem taky s puncem simulanta absolvovala...než mi bylo konečně zjištěno, co mi je.  Setkkáváme se už léta na lidé.cz na foru panická porucha, taky jsem nevěřila, kolik lidí tím trpí. Moc se o tom neví a je dobře, že se o tom začíná mluvit. Držím palce!

0 0
možnosti
C

Camino.

8. 12. 2011 21:25
Re: Panickou poruchou

R^Vyborne popsane, sama jsem nezazila, ale v zamestnani ano. Drzim VamR^R^

0 0
možnosti