Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Myslím, že je rozhodnuto

Čau lidi. Viděli jste mě v duelu na ČT? Sice jsem tam nechtěl jít, ale v kostele jsem byl osvícen a všem jsem odpustil. Šel jsem tam a dělal svou pozitivní kampaň. A teď generál konečně pochopí a odstoupí.

Ale to já samozřejmě vím, že do druhého kola by šel prostě jiný kandidát. Voliči generála to hodí mi a ne Nerudové, protože mě znají. Já budu dělat opozici, protože jinak polovina voličů nebude mít zastoupení. Fiala sice přehlasuje každé mé veto, ale já mu budu mluvit do práce a on mě bude poslušně poslouchat. Budu mu radit, protože on tomu nerozumí a já rozumím všem resortům. Tím, že budu v opozici, tak budu spojovat lidi. Já nejsem provládní kandidát, já jsem nezávislý kandidát, kandiduji přece za ANO. Jsem Andrej Babiš a kdybych prohrál, předsedou strany zůstanu, nevím, proč bych odcházel. Ale schůzi jsem nesvolal, nic o tom nevím, vlastně o ní slyším poprvé. A nic jsem nepodepsal. Kdě jste na to pšišli?

Já nechci válku, chci mír. A NATO by se mělo změnit na útočný pakt. Tak moment, to jste vytrhli z kontextu, neskákejte mi do řeči. Tam šlo o pašeráky. Já chci silnou armádu, kterou mohu poslat, kam chci. Ale nešířím strach, já nezavleču Česko do války. Já chci mír. Petr Pavel nevěří na mír, ale já nechci válku, chci mír. Jak jako, že by Polsko bylo napadeno. Hypotetická otázka? To neumím, to je na mě moc složité. To já neznám, takové věci, jako nějaké planety nebo hovězí žaludky. Znám cenu mléka. A nechci válku. Nechci, aby děti našich žen šly umírat za cizí zemi. Cože, jaká mezinárodní ostuda? Já to tak nemyslel, já bych respektoval úmluvy NATO. Já bych uspořádal mírový summit. Všichni alespoň budou vědět předem, že chci na Ukrajině nové Sudety. Akorát ještě větší. Hlavně, aby se více myslelo na naše lidi.

Já jsem kandidovat nechtěl, do politiky jsem nechtěl. Ale lidi mě chtěli! Co jsem měl dělat? A řekli mi to až těsně před termínem. Já jsem s obytňákem jezdil po republice náhodou, to byly úplně jiné volby. A mou stranu řídila paní Schillerová. Ale jinak jsem všechno zařídil já – vojáky z Afghánistánu jsem dovezl, důchody jsem navýšil, peníze jsem rozdal. Cože? Že to nebyly moje peníze, ale na dluh? Ale mají je teď lidi, úspory se jim navýšily, jen si to najdětě! Větší utrácení pohání inflaci? To je lež, my jsme pomohli lidem. ČNB navyšuje úrokové sazby kvůli inflaci, ale má je snižovat. Oni tomu nerozumí, já tomu rozumím, dělal jsem ministra financí.

A vůbec, s Petrem Pavlem čeká Česko jen nová totalita. Je to voják, provládní kandidát, podporuje ho koalice. Já nejsem ničí kandidát, mě podporují jen mí poslanciZemankomunisté, různí trestanci, a také jsem o podporu žebral u SPD, ale to nevadí, že ti mě nepodpořili. Stačí říkat to samé, co oni. Například, že nechci válku, chci mír. Kdybych já se stal prezidentem a příští volby by vyhrálo ANO, tak já bych byl nadstranický. A nezávislý. Mě nemůžete uplatit. Já se nenechám uplatit, proč bych jako prosazoval cizí zájmy, mám přece svoje zájmy. Sorry jako.

Víte, já dělám pro lidi. Všechen svůj plat dávám samoživitelkám. A nemá to nic společného s tím, že já nepočítám miliony, ale miliardy. Jakýpak střet zájmů, Agrofert je ve svěřeneckém fondu. Já nevlastním nic. Agrofert, Čapí hnízdo také nebylo moje, zámeček ve Francii a nic jiného. Agrofert jsem vlastně ani nekoupil, to koupila švýcarská firma, ke mě se to dostalo omylem. Agrofert lidem dává lidem práci. Ano, dává. Čemu nerozumíte? Že lidé pracují pro peníze? Ale jistě, Agrofert těm lidem trochu platí. Občas trochu méně. Ale když se mi to hodí, platy trochu zvednu. Třeba před volbami a tak. Ale jinak Agrofert není můj a nemám s tím nic společného. A nikdy ho neprodám.

A vůbec, Petr Pavel je trénovaný rozvědčík. Jeho životopis je jasný důkaz, už jako malý klučík nadšeně vítal ruské tanky, tam to máte, černé na bílém. Si to přečtětě. Já jsem sice více proruský, než Pavel, ale já na pravdu nehledím. On se prostě učil na špiona. A kdo říká něco jiného, tak lže. A lžou i ti, co chodili na stejný kurz. A celá ta věc je velmi důležitá. Teď mě dobře poslouchejte. Petr Pavel má naplánované spiknutí, chce obnovit Sovětský Svaz. Sice to vůbec nedává smysl, protože dlouhodobě vystupuje proti Rusům, oni po něm také jdou a naopak mně fandí nejen Rusové, ale celá česká proruská komunita (komunisté, Zeman, Vrabel atd), ale toho si nevšímejtě. Petr Pavel totiž čekal ve vysokých pozicích NATO celých 30 let až do svého důchodu na svou vachrlatou šanci stát se prezidentem jen proto, aby pak konečně kopal za ruské zájmy, protože doteď to dělat nemohl. Nebo mohl, ale celou dobu se to utajilo? Já vlastně ani nevím, raději nic takového neříkám, protože i já vím, jaká je to hloupost. Tak si domyslete sami nějaké nesmysly, já si jdu rozdávat nějaké cizí peníze. Tak čau na hradě.

Autor: Petr Bříza | pondělí 23.1.2023 4:12 | karma článku: 29,16 | přečteno: 781x
  • Další články autora

Petr Bříza

Obětní beránek

Jurečka se stal terčem aféry, která mi připadá naprosto absurdní. Podle mého názoru veřejnost zcela ztratila schopnost odlišit důležité problémy od těch okrajových.

17.1.2024 v 14:16 | Karma: 16,44 | Přečteno: 426x | Diskuse| Společnost

Petr Bříza

Snad Ukrajina ví, co dělá

Ukrajina znásobila útoky za ruské hranice. Má na to samozřejmě veškeré morální právo, nicméně čistě pragmaticky to může vést k mnohem horšímu stavu, než ve kterém se nachází teď.

31.12.2023 v 14:04 | Karma: 24,87 | Přečteno: 830x | Diskuse| Společnost

Petr Bříza

Nejsem ani Čech, ani Evropan

Necítím se ani tak, ani tak. Narodil jsem se tu, ale to je úplně jedno. Nejsem hrdý na svůj původ. Měl bych být? Na co přesně? Copak Češi jsou nějaký světový unikát?

14.11.2023 v 16:02 | Karma: 9,06 | Přečteno: 581x | Diskuse| Společnost

Petr Bříza

Jak vyhrát debatu

Když se dva hádají, třetí se směje. Ale kdo je ten třetí? Přemýšlejte. Neměli bychom se všichni tak trochu chytit za nos? Tento článek nebude příjemný. A bude trochu vulgární.

8.11.2023 v 20:20 | Karma: 11,01 | Přečteno: 326x | Diskuse| Společnost

Petr Bříza

Petr Pavel už prezidentuje, to je drzost

Média se naplnila fotografiemi Petra Pavla na bezpečnostní konferenci v Mnichově. Co tam dělá? Inaugurace ještě nebyla. Jakým právem už jedná Petr Pavel ve jménu našich občanů? Co si to vůbec dovoluje, pracovat napřed?

17.2.2023 v 17:46 | Karma: 35,62 | Přečteno: 1470x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Stavební úřady se děsí novely, mluví o nejistotě a nabírají nové pracovníky

28. dubna 2024  19:06

Stavební úřady napříč republikou se obávají reformy stavebního zákona. Kvůli nárůstu práce tak...

VIDEA TÝDNE: Potvrzený trest pro Feriho, živořící děti a Kobajašiho veleskok

28. dubna 2024  18:50

Soud v Praze tento týden potvrdil exposlanci Dominiku Ferimu tříletý trest za znásilnění. Strážníci...

Prigožin se stal miláčkem ruských teenagerů, zaujal přesvědčením a vzdorem

28. dubna 2024  18:28

Deset měsíců poté, co vedl ozbrojenou vzpouru proti ruskému armádnímu velení, a osm měsíců poté, co...

Necítí bolest a nekomunikuje. Matyas trpí vzácným syndromem, rodina shání pomoc

28. dubna 2024  18:24

Zpomalený vývoj, neschopnost ovládat tělo, záchvaty vzteku či snížený práh bolesti. Tak vypadá...

Arcon Personalservice GmbH
Instalatér do Německa

Arcon Personalservice GmbH

nabízený plat: 75 260 - 90 320 Kč

  • Počet článků 51
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1649x
Nikdy nelituji toho, co jsem udělal, ale toho, co jsem neudělal.

Seznam rubrik